/ Allmänt / Hemmagymmare Övningar /

HEMMAGYMMARE - BÄNKEN - BRÖST

Detta pass är till för er som vill träna upp bröstmusklerna hemma och inte har någon tillgång till hantlar eller dylikt. Syftet är att man alltid ska vara på bröstmuskeln. Man repeterar rörelsen tills mjölksyran blir så pass stark att man inte längre kan sträcka ut muskeln. När man nått den nivån så skakar man av sig toppen av mjölksyran och börjar köra igen. Repetera!
 
Jag har valt att lägga upp detta pass genom att man kör samtliga övningar tre gånger men naturligtvis kan ni köra dessa övningar fem-sex gånger om ni så önskar. Kan garantera att bröstmuskeln kommer vara öm efter detta pass. 
 
bröst / bröstpass / bänken / hemmagymmare
#1 / / Leila Johansson:

Jag älskar såna här videoinlägg! Bästa!! Ska köra på detta

#2 / / Anonym:

Jättebra att du visar hur man tränar hemma. Lättare att se hur man gör och att man gör rätt än att gissa sig fram efter en beskrivning. Fler fler!! tummarna upp!

#3 / / mr sverige:

fler av dessa hemma gymar grejor

Svar: Det kommer att komma massor med videos!
Ali Johansson

#4 / / Hadia:

HEJ;
jag skulle vilja träna bort min mage, jag är en kvinna och har barn förut var lätt att jag tränade och blir nöjd. men nu förtiden känns jobbigt att träna speciellt magen Hjääääälpppp!!!

Svar: Först och främst måste du ändra din inställning till träning. Istället för att se det som något jobbigt så försök se det som en stund då du kan koppla av. En stund du kan vara för dig själv och bara fokusera på dig själv. Att träna ska inte vara jobbigt, det ska vara något man tycker är roligt.
Förändring är alltid jobbigt men det är bara under själva omväxlingen som det är jobbigt. Man måste börja någonstans, så du måste någon gång tyvärr tycka att det är jobbigt. Det jobbiga är dock bara en fas som väldigt snart går över.

Hemligheten till att komma i form är att ta träna. Det finns tyvärr ingen mirakelkur. Vill du bränna fett så måste du träna. Beroende på hur hårt, intensivt och ofta du tränar kommer bestämma hur mycket du förbränner under en period. Desto oftare, hårdare och intensivare ju mer kommer du då förbränna.

Bit ihop och ta dig genom omväxlingsfasen så ska du se att även du tycker att träning är något kul

Ali Johansson