/ Allmänt /

BURN BABY BURN - 711 GRAM FETT - PASS TVÅ

MBK, Malmö boxningsklubb!
Träningen närmar sig start och adrenalinet kommer igång! 95 slag/min och jag sitter ner
En genomblöt Ali
MBK levererar alltid under sina träningspass! Träningen började med 10 min uppvärmning och då låg min puls strax över fettförbrännarpulsen. Efter uppvärmningen så började vi köra hardcore. Under de kommande 50min låg min puls i 37min över 207 slag/min. Om man bortser från vilan mellan seten så blev det nästan ett helt träningspass på över 98% av min maxpuls. 
Trots detta, trots att jag verkligen gick all in under träningspasset så brände jag endast  ca 160 gram fett. Det jag dock inte har inräknat är återhämtningskravet jag satt på mig kropp. I och med att jag tränade i en så extrem intensitet så har lagt lagt ett enormt återhämtningskrav på min kropp.  Med andra ord så förbrände jag 160 gram fett under träningspasset men min kropp kräver just nu enorma mängder energi bara för att återhämta sig. 

Tider och puls
Uppvärmning
Tid: 10min
puls: 140 slag/min
Intensitet: 66% av maxpuls
Kärnan av träningspasset
Tid: 50min
puls  1: 37min över 207 slag/min
puls 2: 13 min över 165 slag/min
Intensitet 1: över 98% av maxpuls i 37min
Intensitet 2: över 78% av maxpuls i 13min
Hittills har jag idag bränt 711 gram fett och 6399 kalorier. Jag har ätit ytterst lite för att jag inte ska dra ner på min kalorieförbränning. Hittills har jag idag ätit 775 kalorier vilket ger mig ett underskott på  -5624 kalorier vilket motsvarar 625 gram fett
OBS! Efter träningspass ett åkte jag runt med rullorna i Malmö och hamnade på 550 gram förbrukat fett när träningspass två började
Nu har jag en liten fråga till er!
Vad tror NI händer om jag tränar så här i en vecka, endast en vecka, och håller samma "diet"? Kommer jag få resultat av min träning eller kommer det bara bli pannkaka av alltihop? Hur kommer slutresultatet bli?